0 ×
Вашата количка е празна.

8 хранителни добавки, които да включите в ежедневието си през 2022 година

2 януари 2022, от admin

Официално е 2022 година! С новата година идват нови решения… и повечето от тях са свързани с подобряване на здравето. Един от най-лесните начини да дадете допълнителен тласък на здравето си е да усъвършенствате знанията си за хранителните добавки – на пазара има хиляди (може би дори милиони) добавки, което може да бъде доста объркващо по отношение на това откъде да започнете. Добро начало са следните витамини и нутриенти, които са в състояние значително да подобрят начина, по който се чувствате:

Антиоксиданти

Клетките на човешкия организъм често се считат за „градивните елементи на живота”. Антиоксидантите помагат да се спре увреждането на тези клетки, което се случва чрез производството на свободни радикали от излагането на токсини или от неправилно хранене.

Витамин D3

Никой друг витамин не може да се мери с витамин D3, когато става въпрос за влияние върху здравето. Освен че е жизненоважен за хормоните на щитовидната жлеза, този витамин е единственото нещо, от което всяка клетка на организма се нуждае, за да функционира правилно.

Куркумин

Възпалението е в центъра на всеки хроничен здравословен проблем, а куркумата е подправка, която съдържа една от най-мощните естествени противовъзпалителни съставки, известни в наши дни – куркумин.

Магнезий

Магнезият е важен минерал, необходим за нормалното протичане на над 300 основни биохимични реакции в организма, включително регулирането на невротрансмитерите. До 80% от населението изпитва недостиг на това хранително вещество.

Метилиран B-комплекс

Витамините от група B са горивото, необходимо за метилирането – биохимичен процес, който поддържа доброто здраве, като подпомага способността на организма да се детоксикира правилно.

Омега-3 мастни киселини

Човешкият мозък се състои от около 60% мазнини, което ги прави есенциални за неговото здраве. Омега-3 мастните киселини подхранват не само мозъка, но и всяка друга клетка в организма.

Пробиотици

Изследванията показват, че пробиотиците засягат почти всички аспекти на здравето – без значение дали имате храносмилателни проблеми или не – от теглото до хормоналното ви състояние. Включването на правилните пробиотици в ежедневието ви ще повлияе благоприятно не само здравето на червата ви, но и цялостното ви здраве.

Хранителни добавки в подкрепа на надбъбречните жлези

Хормоните са „химическите пратеници” на тялото – всеки от тях изпраща специфични инструкции до всеки орган. Когато е извън нормалните си стойности, хормонът на стреса кортизол може да доведе до надбъбречна умора, а оттук – и до възпаление и проблеми с кръвната захар. Добавките в подкрепа на надбъбречните жлези спомагат за балансирането на тези хормони.

За да са ефективни и надеждни, самите хранителни добавки трябва да отговарят на определени критерии и стандарти за качество, а компаниите, които ги произвеждат, да имат добри производствени практики. Ако страдате от някаква алергия или хранителна непоносимост, следва да избягвате добавки, съдържащи глутен, дрожди, мляко, соя, фъстъци и царевица, и като цяло да се стремите към висококачествени добавки без ГМО, пестициди, пълнители/разтворители и тежки метали.

Източник: www.drwillcole.com
Снимка: www.pixabay.com

Оставете коментар:

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *