0 ×
Вашата количка е празна.

20 снакса за стопяване на мазнините

12 януари 2020, от admin

Похапнахте ли доволно през празничните дни? Време е за разтоварващ режим, а ето и няколко предложения за по-бързо изгаряне на мазнините и намаляване на теглото:

1. Канела – проучвания показват, че канелата потиска апетита.
2. Лют пипер (чили) – ускорява метаболизма.
3. Грейпфрут – съдържа фибри за по-добро храносмилане.
4. Диня – дава усещане за ситост без излишни калории.
5. Сладък картоф (батат) – богат е на протеини и фибри.
6. Яйца – храносмилат се бавно и имат само няколко калории.
7. Кафе – стимулира изгарянето на мазнините.
8. Ябълков оцет – според предварителни проучвания ябълковият оцет успешно разгражда мазнините.
9. Мляко – храносмила се бавно и дава усещане за ситост.
10. Зелен боб – често подценяван, зеленият боб е пълен с фибри (а те, както е известно, подобряват храносмилането).
11. Овесена каша – пълнозърнестите храни сами по себе си са доста засищащи.
12. Целина – състои се основно от витамини и вода.
13. Боровинки – заредени са с антиоксиданти и фибри.
14. Гръцки йогурт (цедено кисело мляко) – богат е на протеини, беден е на калории и мазнини.
15. Зелен чай – ускорява метаболизма за минути.
16. Пилешки гърди – държат глада настрана за дълго време.
17. Вода с лед – приемът на студена вода кара тялото да изразходва повече енергия, за да се стопли.
18. Бадеми – съдържат полезни мазнини, които са лесно усвоими.
19. Ябълки – богати са на флавоноиди, които се борят с излишните мазнини.
20. Ленено семе – също съдържа полезни мазнини, които поддържат доброто здраве.  

Източник: www.naturalnews.com
Снимка: www.pexels.com

Оставете коментар:

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *